• news-bg - 1

Riassuntu di a Tendenza di u Mercatu di Diossidu di Titaniu in Lugliu

Quandu lugliu vene à a fine, udiossidu di titaniumercatu hà vistu una nova volta di prezzi ferming.

Cum'è previstu prima, u mercatu di prezzu in u lugliu hè statu piuttostu intricatu. À l'iniziu di u mese, i pruduttori anu riduciutu successivamente i prezzi da RMB100-600 per tonna. In ogni casu, à a mità di lugliu, a carenza di scorte hà purtatu à un numeru crescente di voci chì favurizanu a fermezza di i prezzi è ancu i tendenzi ascendenti. In cunseguenza, a maiò parte di l'utilizatori finali anu cuminciatu à pianificà a so acquistizione, incitendu i pruduttori maiò à aghjustà i prezzi in basa di e so situazioni. Stu "fenomenu" sia di calata sia di crescita in u stessu mese hè un avvenimentu senza precedente in quasi una dicada. I pruduttori sò prubabilmente ricursu à l'aghjustà i prezzi secondu a so produzzione è e cundizioni di u mercatu in u futuru.

Prima di l'emissione di l'avvisu di l'aumentu di u prezzu, a tendenza di l'aumentu di u prezzu era digià ghjunta. L'emissione di l'avvisu di aumentu di u prezzu cunfirma a valutazione di u mercatu da u latu di l'offerta. In vista di a situazione attuale, l'aumentu di u prezzu attuale hè assai prubabile, è altri pruduttori sò ancu previsti per seguità cù i so propri avvisi, chì indicanu l'arrivu imminenti di una tendenza di aumentu di u prezzu in Q3. Questu pò ancu esse cunsideratu cum'è un preludiu à a stagione alta in i mesi di settembre è ottobre.

 

L'emissione di l'avvisu di prezzu, accumpagnata da a tendenza emotiva di cumprà è micca di cumprà, hà acceleratu a velocità di consegna di i fornituri. U prezzu di l'ordine finali hè ancu aumentatu. Duranti stu periodu, certi clienti anu fattu ordini rapidamente, mentre chì l'altri clienti anu reagitu relativamente lentu, per quessa, saria difficiule d'ordine cù prezzu bassu. Attualmente quandu u fornimentu di diossidu di titaniu hè strettu, u supportu di u prezzu ùn serà micca assai forte, è streveremu per assicurà e scorte per più clienti cù a nostra implementazione.

 

In cunclusioni, u mercatu di diossidu di titaniu hà sperimentatu fluttuazioni di prezzu cumplessi in lugliu. I pruduttori aghjustà i prezzi secondu e cundizioni di u mercatu in u futuru. L'emissione di l'avvisu di l'aumentu di u prezzu cunfirma a tendenza di l'aumentu di u prezzu, chì indica l'avvicinamentu di u prezzu in Q3. Sia u latu di l'offerta è l'utilizatori finali anu da adattà per affruntà i cambiamenti di u mercatu in modu efficace.


Tempu di post: 16-aug-2023