Xiamen in Aostu ferma più calda cum'è sempre. Ancu s'ellu si avvicina u vaghjimu, l'onda di calore cuntinueghja à spazzà ogni centimetru di mente è corpu in bisognu di "guarigione". À u principiu di u novu mese, u persunale di Zhongyuan Shengbang(Xiamen)Tecnulugia CO.,Ltd hà imbarcatu in un viaghju daFujian à Jiangxi. Marchianu per i camini verdi affiancati da e muntagne verdi di a valle di Wangxian, fighjendu cascate cascate cum'è cortini d'argentu trà e muntagne. Anu assistitu à a nebbia matina chì si alzava nantu à a muntagna Sanqing, cù cime debbuli visibili in mezzo à u mare di nuvole, sentendu l'impattu visuale di l'antichi tempii taoisti chì si mischiavanu armoniosamente cù u paisaghju naturale. Da quì, si trasfirìu à l'isula Wunü, un picculu paradisu in l'acqua, chì a so tranquilla bellezza hà captu i so cori. Queste sperienze dipintanu cullettivamente una stampa mozzafiato di u Zhongyuan Shengbang(Xiamen)Tecnulugia CO.,U viaghju di team building di Ltd in Jiangxi.
In a valle tranquilla, tutti admiravanu i flussi limpidi è l'arburi verdi lussureggianti. Cume si avventuravanu più prufonda nantu à a strada, a strada diventava sempre più difficiuli di navigà. Diversi furchetti in u percorsu abbandunonu u gruppu "assolutamente cunfusu", ma dopu avè cunfirmatu ripetutamente a direzzione è rinnuvà u so spiritu, cuntinueghjanu a so ricerca per truvà a cascata. Eventualmente, anu riesciutu à ghjunghje à u locu di a cascata. Stendu davanti à l'acqua cascata, sintendu a nebbia nantu à e so facci, anu capitu chì anu ancu scupertu un angulu oculatu di a mistica valle di Wangxian.
Hè vale à dì chì u ghjornu dopu à l'attività di a squadra, anu visitatu a Muntagna Sanqing per piglià un ochju di l'espectaculare Goddess Peak. In ogni casu, u viaghju in muntagna hà bisognu di un viaghju in funivia, cù trasferimenti in a strada. À l'internu di a funivia, chì stendeva una diagonale di 2.670 metri è una diferenza di altezza di quasi mille metri, alcuni impiegati anu sentitu un sensu di tensione eccessiva mentre fighjulavanu fora à traversu u vetru, mentri àutri, i "guerrieri valenti", stavanu calmi. è cumpostu in tutta l'ascensione. Eppuru, essendu in u stessu spaziu, ciò chì era più necessariu era l'incuragimentu mutuale è u "ligame di u spiritu di squadra". Quandu u funiculu ghjunse lentamente à a so destinazione, a camaraderia trà i culleghi hè diventata più forte, perchè ùn eranu micca solu culleghi, ma "cumpagnari" cù scopi è aspirazioni cumuni.
Ciò chì hà lasciatu l'impressione più prufonda era i muri bianchi è i tile neri di l'antica architettura in stile Huizhou in Huangling Village. In stu paesu, ogni casa era occupata à asciugà i raccolti di l'estiu è di u vaghjimu - frutti è fiori spargugliati nantu à racks di lignu. Chili peppers rossi, granu, crisantemi d'oru, tutti in culori vibranti, si sò riuniti per furmà una pittura di sognu, cum'è una paleta di tonalità di a terra. Mentre chì tutti avianu anticipatu a so prima tazza di tè di vaghjimu, l'impiegati di Zhongyuan Shengbang (Xiamen) Technology CO.,Ltd Trading hà assistitu cullettivamente à u so primu tramontu di vaghjimu, è cun boni ricordi, sò tornati à Xiamen da Wuyuan.
In i ghjorni ordinali è unremarkable d'aostu, tutti avemu pruvatu à "cumbattà" u calore intensu. In ogni casu, spessu ci truvamu persu in u pensamentu à mezu à l'aria condizionata à 16 ° C è i cubetti di ghiacciu fusi. Duranti u cortu viaghju di trè ghjorni, avemu passatu a maiò parte di u nostru tempu fora, solu per capisce chì ancu senza a cumpagnia constante di l'aria condizionata, pudemu ancu divertevi. Ciò chì importava di più era chì, per mezu di sti attività cullettive, avemu amparatu i valori di a tolleranza è a cunniscenza, l'umiltà è a gentilezza, è tutti aspiravamu à diventà persone megliu.
Tempu di post: Aug-15-2024